пʼятницю, 21 квітня 2017 р.

Дистанційний інтегрований семінар учителів української мови та літератури, зарубіжної літератури (у період 24.04. - 26.05.2017р. )


Увага! Запрошуємо учителів української мови та літератури, зарубіжної літератури взяти участь в інтегрованому дистанційному семінарі

з проблеми 

"Компаративний аналіз художнього твору як метод розвитку пізнавальної активності учнів"

Результат пошуку зображень за запитом "анимашки комп'ютер"

Програма семінару 


Мета:
1. Організувати колективну роботу вчителів-філологів в інтернет-семінарі.
2. Ознайомити вчителів-філологів району з провідною ідеєю, методами та прийомами компаративного аналізу на уроках літератури.
3. Сприяти систематичному використанню елементів компаративного аналізу у шкільному курсі української та зарубіжної літератури з метою формування в учнів читацької компетентності відповідно до вимог сучасної мовно-літературної освіти.
4. Винайдення ефективних шляхів формування літературної компетентності учнів.

Теоретична частина

Впровадження елементів компаративного аналізу у шкільному курсі української та зарубіжної літератури

Практична частина

Власні розробки конспектів уроків з української та зарубіжної літератури надсилати на електронну адресу svoronkova83@gmail.com

3 коментарі:

  1. Учителі Торговицької ЗШ впроваджують елементи компаративного аналізу на уроках, тому що це цікавий і неординарний метод, без якого на сучасному уроці не обійтися, бо він сприяє приверненню уваги учнів до національних реалій різних народів, відкриває широкі горизонти в процесі навчання та виховання сучасних школярів, сприяє розширенню їхнього кругозору, формуванню цілісного світобачення. Учитель має можливість створити умови для заглиблення учнів у епоху, вивчення позатекстової сфери різних літературних творів, що дає змогу усвідомити взаємозв’язок і взаємодію національних літератур

    ВідповістиВидалити
  2. Метод компаративного аналізу дуже доречний у шкільній практиці.Він сприяє розкриттю міжпредметних зв'язків насамперед між українською та зарубіжною літературами,адже дає змогу порівнювати, зіставляти літературні твори та окремі їх компоненти, встановлювати зв'язки між українською літературою та іншими національними літературами,спостерігати за розвитком тем, сюжетів, образів, поетичних засобів у споріднених творах, а також зіставляти оригінали літературних текстів та їх переклади. Така робота на уроці сприяє вихованню у школярів критичного мислення, формуванню гуманістичного світогляду,естетичних смаків.

    ВідповістиВидалити
  3. Casino site - LuckyClub.live
    The site allows you to luckyclub.live play different games on different devices or tablets, and play the best casino games online. With the live casino website you  Rating: 7/10 · ‎2 votes

    ВідповістиВидалити